ستاد مدیریت بحران شهرداری زابل در حالت آماده باش قرار گرفت

زابل - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال هشدارهای هواشناسی در خصوص توفان شدید در روز پنجشنبه، ستاد مدیریت بحران این نهاد تشکیل و تمام نیروها و خودروهای شهرداری‌ در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحسین اصغریان روز چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرداری زابل بر آماده باش کامل اعضای این ستاد، مسوول تاسیسات و کادر فنی تاسیسات، مسوول ماشین آلات موتوری و آتش‌نشانی، مسوولان نواحی دوگانه و کارکنان، مسوول فضای سبز و کارکنان و مسوول تدارکات تاکید کرد.

وی افزود: در صورت قطع سیستم برق نورپردازی‌های سطح شهر؛ کادرفنی تاسیسات باید در محل حضور یافته و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زابل ادامه داد: مسوولان و کارکنان نواحی دوگانه و فضای سبز باید آمادگی رفع احتمالی افتادگی درخت یا پخش زباله‌ها بر اثر شدت توفان را داشته باشند و اداره موتوری باید نسبت به اعزام ماشین آلات در صورت نیاز به محل‌های احتمالی بروز حوادث اقدام‌ کند.

وی با بیان اینکه مدیر و کارکنان سازمان آتش‌نشانی شهرداری همواره در حالت آماده باش هستند، تاکید کرد: مدیران و آتش‌نشان‌ها باید آمادگی کامل جهت رفع احتمالی خطر در روز پنجشنبه را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha