قاتل فراری روانه زندان شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۱
کد خبر: 85554714
قاتل فراری روانه زندان شد

قرچک- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری قاتل فراری که در شهرک یاس بهار مرتکب قتل شده بود خبر داد و گفت: این قاتل فراری روانه زندان شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبر پلیس شرق استان تهران سرهنگ روانبخش نجف پور در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بریک مورد درگیری منجر به قتل که بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۲ زیباشهر در محل حاضر که مشخص شد که قاتل با مقتول از قبل با یکدیگر اختلافاتی داشته اند که پس از درگیری فیزیکی با وارد کردن چندین ضربه چاقو به مقتول، وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است که ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر نسبت به تشکیل پرونده اقدام و ماموران پلیس آگاهی قرچک نیز پس از تشکیل پرونده موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

قاتل فراری روانه زندان شد

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ زیبا شهر با تشکیل دو اکیپ و تلاش های بی وقفه و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی قاتل و مخفیگاه وی شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی قاتل را که در داخل منزل خود واقع در شهرک یاس بهار مخفی شده بود را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند که پس از تحقیقات تکمیلی ، وی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافی که با مقتول از قبل داشته، عنوان کرده است .

قاتل فراری روانه زندان شد

این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

باند سارقان منزل ،خودروی نیسان و موبایل قاپ در تور اطلاعاتی پلیس قرچک

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری باند ۴ نفره سارقان سابقه دار و حرفه ای به عنف منزل و خودروی نیسان و موبایل قاپی و کشف ۲۰ فقره سرقت موبایل، کشف یکدستگاه خودروی نیسان و کشف ۴ فقره سرقت به عنف منزل و دستگیری مالخر به همراه اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

قاتل فراری روانه زندان شد

سرهنگ روانبخش نجف پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش چندین فقره سرقت به عنف منزل ،موبایل قاپی و سرقت خودروی نیسان در سطح شهرستان قرچک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

قاتل فراری روانه زندان شد

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی فیلم های دوربین مداربسته، تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل و مخفیگاهش واقع در پویینک شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و مقداری وسایل مسروقه منزل شامل تلویزیون ،فرش ، لوازم برقی، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و ... کشف که به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
سرهنگ نجف پور افزود: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر سرقت در شهرستان قرچک بوده که پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و بیان داشت که به همراه ۳ نفر دیگر از همدستان خود اقدام به سرقت نمودند و در همین راستا به ۲۰ فقره سرقت موبایل ،سرقت یکدستگاه خودروی نیسان و ۴ فقره سرقت به عنف منزل در سطح شهرستان به ارزش ۱۶ میلیارد ریال اقرار نمود.

قاتل فراری روانه زندان شد

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی با انجام چند عملیات دستگیری همزمان موفق به دستگیری دیگر همدستان متهم دستگیر شده و مالخر شدند که جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان قرچک منتقل گردیدند که پس از انجام تحقیقات متهمان دستگیر شده به جرم خود متعرف شدند که پرونده تکمیلی به همراه متهمان و مالخر دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات در راستای شناسایی جرائم دیگر از سوی متهمان در حال انجام می باشد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان افزود: در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند چرا که هر گونه اقدام پیشگیرانه می تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نماید.

شهرستان قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha