محور مقاومت با وجود فشارها و تحریم‌ها در مسیر اقتدار روزافزون قرار دارد

بوشهر - ایرنا - معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: با وجود فشارها و تحریم‌ها محور مقاومت به لطف خدا، خون پاک شهدا، رهبری مقام معظم رهبری، حمایت آحاد مردم و توده مومنان در مسیر اقتدار روزافزون قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری شامگاه چهارشنبه در اجتماع محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در مسجد توحید بوشهر اظهار کرد: در جبهه مقاومت، کشور یمن با مقاومت و استحکام درونی روز به روز تقویت شده و در سوریه نیز با وجود همکاری تعداد زیادی از کشورها علیه بشار اسد، سوریه مقاومت کرد و با رهبری راهبردی رهبر معظم انقلاب، برابر دشمنانش پیروز شد.

وی بیان کرد: در عراق نیز تلاش‌های جبهه استکبار برای فروپاشی این کشور و ناکام ماند و با مقاومت و میدان‌داری سربازان محور مقاومت، این طرح‌ها شکست خورد.

معاون اجرایی دولت سیزدهم تصریح کرد: این روزها اقتدار محور مقاومت روز به روز افزایش یافته و حتی در قلب آمریکا و انگلیس، تجمع‌های باشکوهی در حمایت از غزه برگزار می‌شود.

منصوری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی گفت: ایشان فرمودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و شمارش معکوس این رژیم آغاز شده است.

وی گفت: وعده قطعی خداوند پیروزی مستضعفان برابر مستکبران است و خون مظلوم همیشه دامن ظالم را خواهد گرفت، همانگونه که خون امام حسین دامن ظالمان را گرفت.

منصوری اظهار کرد: اکنون تمامی عرصه‌ها، عرصه مبارزه حق علیه باطل است و در جبهه حق یک روز سید الشهدا و یارانش بودند و امروز محور مقاومت در امتداد جبهه حق قرار دارد.

وی با اشاره به تحلیل اشتباه دشمنان گفت: دشمن مفهوم و درکی از شهادت و فرهنگ ولایت و مهدوی ندارد، خون پاک شهدای ما و بویژه محور مقاومت گره‌گشا است که این مهم در هشت سال دفاع مقدس و در نبرد مدافعان حرم با دشمنان مشخص شده است.

وی با اشاره به وضعیت جمهوری اسلامی و کشورهای مقاومت در چند دهه اخیر گفت: جمهوری اسلامی و سایر کشورهای مقاومت در چند دهه اخیر آماج حملات تخریبی بودند، اما در مقابل این خسارت‌ها و صدمات، حرکت و جوشش مردم برای خون شهدا منجر به دستاوردهایی ارزشمند شده است.

بیشتر بخوانید

مقامات اندونزی: هنیه یک مبارز قوی و رهبری مقتدر بود

محاسبات صهیونیستی برای ترور اسماعیل هنیه

معاون اجرایی دولت سیزدهم ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره محور مقاومت را اولویت نخست جامعه اسلامی دانسته و در این زمینه با صلابت و اقتدار پیش می‌رود.

منصوری تاکید کرد: ایران در دفاع از محور مقاومت با کسی مماشات ندارد و ایستادگی و مقاومت همواره در اولویت جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی یادآور شد: امروز غزه مظهر و نماد مبارزه در دنیا است و انحطاط سازمان ملل و کشورهای اروپایی در قبال بی‌تفاوتی به شهادت حدود ۴۰ هزار بی‌گناه، به‌ویژه زنان و کودکان بخوبی نمایان شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته (۹ مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت بامداد امروز (۱۰ مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha