۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85555065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکانات ورزشی دستگاه‌های اجرایی اصفهان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در ساعات غیر اداری، امکانات ورزشیِ دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت، مدیریت و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری شامگاه چهارشنبه در شورای ورزش و تربیت بدنی استان افزود: شهرداری‌ها هم مکلف هستند امکان ورزش همگانی را در سراسر استان توسعه و گسترش دهند.

او در خصوص دستور جلسه نشست در خصوص حمایت از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک استان، اضافه کرد: شایسته نیست که بعضی وعده‌ها به ورزشکاران داده می‌شود اما عملیاتی نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بایستی ورود جدی‌تری به مسائل ورزشکاران استان می‌شد، اظهار کرد: در حوزه بانوان افتخارات ورزشی بسیاری داشتیم که از آنها به درستی استفاده نکردیم و این در شرایطی است که دشمنان ما از موضوع بانوان وارد شده‌اند.

معاون سیاسی استاندار اصفهان گفت: بایستی حوزه ورزش از نرمش روزانه افراد تا ورزش قهرمانی ملاک و مورد توجه قرار بگیرد.

جان‌نثاری عنوان کرد: استعدادها و ظرفیت‌های استان برای رفع و رجوع امورات ورزشکاران باید به میدان بیاید.

معاون استاندار اصفهان اظهار کرد: کمیته‌ای با حضور اداره کل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران، معاون هماهنگی امور عمرانی، اقتصادی و سیاسی استانداری، نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع بزرگ استان و همه افرادی که می‌توانند در این راستا نقش‌آفرینی کنند تشکیل شود و امور ورزشکاران استان را آنگونه که شایسته آن هستند تسهیل کنند.

وی ادامه داد: ضروری است حداقل یک جلسه این کمیته تا پایان دولت تشکیل شود و گزارش صحیحی از وضعیت ورزشکاران و شرایط آنان آماده و ارائه شود تا بتوان افق‌های کوتاه، میان و بلندمدت این کمیته را با اصولی راهبردی و عملیاتی دنبال کرد.

معاون سیاسی استاندار اصفهان افزود: برای تقدیر از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک اعزامی از اصفهان نیز اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهادات شایسته ارائه کنند تا با حمایت استانداری اصفهان به خوبی میزبان ورزشکاران استان باشیم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: طرحی جهت تشویق کارکنان بالأخص بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان به انجام ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شود تا بخشی از ساعات روز و هفته خود را به ورزش اختصاص دهند.

او ضمن تأکید بر عدالت ورزشی با محوریت بانوان، ادامه داد: در شهرستان‌های استان شهرداری‌ها بایستی با رویکرد ورزشی به دنبال تاسیس و توسعه باغ بانوان باشند.

وی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: این شهید بزرگوار رزمنده بزرگ جبهه مقاومت بود که به دست شقی ترین و وحشی ترین افرادی که روی کره زمین راه می روند به شهادت رسید.

وی ادامه داد: شهید هنیه مهمان جمهوری اسلامی بود و نظام اسلامی با قوت این تجاوز را پاسخ خواهد داد اما خوب است دنیا چشمان خود را باز کند تا ببیند آنانی که ادعای حقوق بشر را دارند خود تهی از اصول انسانی هستند.

معاون استاندار اصفهان عنوان کرد: شهید هنیه به اهداف جبهه مقاومت خیانت نکرد و قاطع و مستقل از مظلومان فلسطین دفاع و جان خانواده و خود را تقدیم این راه کرد.

جان‌نثاری ادامه داد: البته هنیه را به شهادت رساندند اما او کار خود را ادامه خواهد داد و همچنان فریاد آزادگی را در فلسطین سر می‌دهد.

در پایان این نشست از ورزشکاران پارالمپیک استان تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha