شهادت مجاهدان حماس نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند

اهواز - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه، گفت: شهادت بزرگ‌مردان مجاهدی چون شهید اسماعیل هنیه، جبهه مقاومت را روز به روز هوشیارتر، قدرتمندتر و تاریخ نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالطیف طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس، اظهار کرد: اگرچه قلب‌های مردم شریف ایران در این حادثه تروریستی که منجر به شهادت رهبر مجاهد فلسطین شد، به درد آمده اما فرهنگ شهید و شهادت در میان مردم ایران اسلامی و شیعیان جهان، موج می‌زند.

وی افزود: مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی همواره در طول تاریخ با روحیه شهادت طلبی پا به میدان نبرد با دشمنان گذشته و هیچگاه با این جنایات تروریستی عرصه ولایتمداری و انقلابی‌گری را رها نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بی شک ترور شهید اسماعیل هنیه این مجاهد فی سبیل‌الله در سرزمین ایران اسلامی تنها برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم جهان اسلام با ملت ایران است که قطعا این توطئه با شکستی بزرگ همراه است.

وی بیان کرد: دشمنان باید بدانند هر قطره خون شهیدی که در راه خدا ریخته می‌شود، به زوال رژیم غاصب صهیونیستی، سرعت بخشیده و این خون‌ها بیداری اسلامی را بیش از گذشته درپی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: امید است جبهه مقاومت با ریخته شدن این خون‌ها بیش از پیش قدرتمندتر شده و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: انتقام شهادت میهمان خود را حق مسلم و وظیفه می‌دانیم و رژیم صهیونیستی و عاملان این جنایت در انتظار مجازات سختی باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهادت این مجاهد بزرگ را به مردم عزیز فلسطین، خانواده این شهید گرانقدر، ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha