۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85555140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزئیات سرویس مدارس بجنورد در سال تحصیلی جدید

۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبر: 85555140
جزئیات سرویس مدارس بجنورد در سال تحصیلی جدید

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل شهرداری بجنورد گفت: امسال فعالیت سرویس مدارس، نرخ، ساماندهی و تمام فعالیت های این بخش از آموزش و پرورش به شهرداری منتقل شد.

حمیدرضا شافعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: دستورالعمل ابلاغی جدید اواخر شهریورماه سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد و قابلیت اجرایی نداشت و از اواخر خردادماه امسال به صورت قطعی مصوب شد.

وی افزود: ۹ شرکت پیمانکار مسئولیت ساماندهی سرویس دهی به دانش آموزان را بر عهده دارند که اکنون منتظر ثبت نام دانش آموزان و درخواست اولیا برای سرویس مدارس هستیم.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری بجنورد اضافه کرد: اولیای دانش آموزان باید درخواست خود را به سامانه سپند ارائه دهند و پس از ثبت نام برای عقد قرارداد به شرکت مربوطه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام در سامانه سپند برای سرویس مدارس پایان یافته ولی با پیگیری های انجام شده روزهای آینده دوباره سامانه فعال و اطلاع رسانی خواهد شد و انتظار می رود اولیا به موقع ثبت نام و عقد قرارداد با شرکت ها را انجام دهند.

شافعی تاکید کرد: یک هزار و ۶۰۰ سرویس مدارس سال گذشته به ۶۲ هزار دانش آموز مقاطع مختلف خدمات لازم را ارائه می دادند که اکثر آنان بانوان بودند.

وی با اشاره به هزینه سرویس های مدارس بیان کرد: مسیر تا سه کیلومتر رفت و برگشت دانش آموزان که منطبق با نقشه محل سکونت و مدرسه است ماهانه پنج میلیون و ۶۵۰ هزار ریال محاسبه و بابت هر کیلومتر اضافه هم ۱۵۰ هزار ریال اضافه می شود.

وی عنوان کرد: نرخ سرویس ون یا مینی بوس در صورت داشتن مراقب چهار میلیون و ۹۵۰ هزار ریال و در صورت نداشتن مراقب چهار میلیون و ۳۲۰ هزار ریال تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۹۲ هزار دانش آموز خراسان شمالی سال گذشته در بیش از ۲ هزار و ۵۰ باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم تحصیل می کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha