اعتبار تکمیل خوابگاه ورزشی شهرستان نیر تامین شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خوابگاه ورزشی اختصاص یافته و این پروژه با توجه به روند عملیات اجرایی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا حسینی روز پنجشنبه در بازدید از خوابگاه ورزشی در حال احداث نیر در مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی این شهرستان اظهار کرد: ساختمان خوابگاه ورزشی نیر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و بهره‌برداری از آن بستر حضور ورزشکاران استان‌های مختلف را برای رقابت‌های ورزشی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: لازمه برگزاری مسابقات و میزبانی از تیم‌های ورزشی مناطق مختلف در شهرستان نیر، تامین زیرساخت‌های اقامتی و ورزشی است و استفاده از خوابگاه ورزشی، بخشی از نیازهای یاد شده را برطرف خواهد کرد.

فرماندار نیر همچنین در بازدید از راه روستای قوناقیران این شهرستان، به نیاز قسمتی از این مسیر به روکش آسفالت اشاره کرد و گفت: عملیات روکش آسفالت این بخش از مسیر طی یک ماه آینده با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام خواهد شد.

شهرستان گردشگرپذیر نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha