تلاش برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو از داخل شهر مهاباد/واحدهای متخلف پلمب می‌شوند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ضرب الاجل انتقال واحدهای نمایشگاه خودرو از داخل شهر مهاباد، شنبه آینده به اتمام می رسد، گفت: ۴۲ واحد مغازه در شهرک صنفی کاوه آماده تحویل به نمایشگاه های خودرو دارای پروانه مجاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد رمضانی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک مهاباد اظهار کرد: بعد از این مهلت، واحدهایی که در سه خیابان سرداران، محمد قاضی و پیام نور وجود دارند، به عنوان واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۸۱ واحد نمایشگاه های خودرو این سه خیابان تنها ۳۲ واحد دارای پروانه بوده که شهرداری طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها موظف به واگذاری مغازه در شهرک صنفی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سایر نمایشگاه هایی که فاقد پروانه هستند نیز موظف به انتقال واحد به سیار مکان های شهر بوده و در این مدت نیز می توانند نسبت به واگذاری زمین و احداث مغازه در شهرک صنفی اقدام کنند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه بر تسریع در انتقال نمایشگاه های خودرو و کاهش بار ترافیکی تایید کرد و گفت: مراحل انتقال مرکز شماره گذاری خودرو به شهرک صنفی کاوه نیز به اتمام رسیده و طی چند روز آینده این جابه جایی صورت میگیرد.

تلاش برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو از داخل شهر مهاباد/واحدهای متخلف پلمب می‌شوند

حسن عباسی ضمن انتقاد از افزایش آمار تصادفات در محور برهان اظهار کرد: اقدامات فنی و زیرساختی با هماهنگی کارشناسان راهنمایی و رانندگی و عوامل راهداری در این محور انجام شده و بخشی هم در دست اقدام است.

وی با بیان این محور برهان جاده فرعی است، یادآور شد: عمده دلایل تصادفات این مسیر به دلیل خطای انسانی یا فنی بوده که ضروری است رانندگان احتیاط بیشتری در این محور داشته باشند.

در ادامه این جلسه در مورد آمار و اقدامات انجام شده در سایر محورهای مواصلاتی مهاباد بحث و گفت و گو شد.

به گزارش ایرنا، وجود نمایشگاه‌ها و بنگاه های فروش خودرو در شهر مهاباد که علاوه بر خیابان، معابر و پیاده‌روها را نیز به اشغال خود درآورده، باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای شهروندان شده به گونه ای که تردد در اغلب اوقات روز در بخشی از این خیابان ها را دشوار کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha