میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد به ۶۰ درصد رسید

مهاباد- ایرنا- شهردار مهاباد گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرداری پس از گذشته پنج ماه به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بابک رستم پور روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: با همت مجموعه شورا و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی خوشبختانه روند اجرای پروژه‌های عمرانی قابل قبول است و برای هفته دولت نیز تعدادی آماده بهره برداری خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش فرهنگ نیز احداث سه سینما شامل ۲ پردیس سینما و یک سالن اصلی سینما در دست احداث است.

شهردار مهاباد ضمن قدردانی از فعالان اصحاب رسانه و فضای مجازی گفت: بدون شک بدون همکاری و نگاه با اغماض رسانه‌ها امکان خروج از رکود چند ساله حاکم بر شهرداری مهاباد امکان پذیر نبود.

بودجه شهرداری مهاباد یک هزار میلیارد ریال افزایش یافت

عضو شورا و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری مهاباد هم در این جلسه گفت: امسال بودجه شهرداری با افزایش حدود یک هزار میلیارد ریالی به پنج هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال رسید.

آرش شهابی بیان کرد: برخلاف رویه سال های گذشته بخش عمده بودجه شهرداری با افزایش ۲۸ درصدی به پروژه های عمرانی اختصاص یافت.

وی بیان کرد: همچنین ۵۵۰ میلیارد ریال به توسعه فضای سبز و ۵۴۰ میلیارد ریال نیز به توسعه و ارتقای ناوگان و ماشین آلات شهرداری اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد ریال نیز به بخش زیباسازی و نورپردازی اختصاص یافته است، گفت: امسال احداث یک هزار و ۵۰۰ متر مسیر دوچرخه سورای با پیشرفت ۵۰ درصدی در دست اقدام است.

عضو شورای اسلامی شهر مهاباد از حمایت برای برگزاری جشنواره ملی و منطقه‌ای آسمان قدردانی کرد و افزود: این جشنواره نیز با حضور مهمانانی از ۱۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

شهابی یادآور شد: با تلاش مجموعه شورا و تیم حقوقی، املاکی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال دوباره به مالکیت شهرداری بازگشت.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال شهرستان با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha