متخلفان در آذربایجان‌غربی به پرداخت پنج هزار میلیارد ریال محکوم شدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۰ هزار پرونده تخلفاتی در استان رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت پنج هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

حسین نجف زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۰ هزار و ۲۵۱ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده هفت هزار و ۲۷۲ فقره در بخش کالا و خدمات، ۲ هزار و ۵۴۱ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۴۳۷ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است که در مجموع رسیدگی به این پرونده ها متخلفان اقتصادی به پرداخت پنج هزار و ۲۲ میلیارد ریال محکوم شدند.

نجف زاده با اشاره به صدور مجازات‌های غیر نقدی نیز گفت: ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف و حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان از جمله دیگر موارد این پرونده است.

وی بیان کرد: واحدهای گشت سیار تعزیرات حکومتی نیز با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری ۹۳۳ اکیپ گشت داشتند و از تعداد پنج هزار و ۶۵۸ واحد بازرسی نیز سه هزار و ۶۴ پرونده تخلفاتی تشکیل و میزان محکومیت ۹۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال شده است.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha