فرمانده سپاه سیدالشهدا: رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی دریافت خواهد کرد

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار قربان محمد ولی زاده با انتشار پیامی، شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به عموم مسلمین و آزادگان جهان تسلیت گفت و تاکید کرد: بدون شک این اقدام ناجوانمردانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران افزود: رژیم منحوس صهیونیستی به مرحله جنون رسیده است و سران این رژیم برای حفظ تاج و تخت خود دست و پا می زنند و به هر ریسمانی چنگ می زنند تا از نابودی نجات پیدا کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا:رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی دریافت خواهد کرد

ولی زاده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را مستبد تر و خوانخوارتر از فرعون دانست و افزود: فرعون برای حفظ سلطنت خود دستور داد فرزندان پسر در قوم بنی‌اسرائیل را به محض تولد به قتل برسانند؛ اما نتانیاهو علاوه بر کودکان پسر و دختر، زنان، مردان، سالمندان و حتی بیماران بستری در بیمارستان ها را نیز قتل عام کرده و یک نسل کشی تمام عیار به راه انداخته و روی فرعون را سفید کرده است اما او نیز سرنوشتی همچون فرعون خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از آیات قرآن کریم تاکید شده است که ظالمان هم در دنیا و هم در آخرت به شدیدترین عذاب ها گرفتار خواهند شد. نه تنها ظالمان ؛ بلکه کسانی که بر آنها تکیه کنند و یا جزء اعوان و انصار آنان باشند و از ظلم و ستم بر دیگران حمایت کنند، نیز مشمول همین حکم خواهند بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا:رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی دریافت خواهد کرد

ولی زاده با اشاره به وعده های صادقِ ولی ام امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، درخصوص حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق،که بیان داشتند رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد گفت : کمی بعد عملیات وعده با شلیک صدها موشک و پهپاد از خاک ایران به سرزمین های اشغالی برای نخستین بار در تاریخ به ثبت رسید و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

ایشان در ماجرای ترور شهید هنیه نیز با انتشار پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تأکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ ما به شهادت رسید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. اینک شمارش معکوس برای پایان رژیم جعلی اسرائیل آغاز شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا:رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی دریافت خواهد کرد

به گزارش ایرنا، شهید اسماعیل هنیه یکی از مبارزان مخلص و مجاهدان متعهد آوردگاه جهان اسلام بود که تمام عمر پر برکت خویش را صرف پاسداری از عزت و آراستگی مکتب سرخ و انسان ساز اسلام کرد و در اوج سلامت نفس و صداقت در عمل و ایستادگی در برابر تجاوز و تعدی و تخاصم رژیم جانی و کودک کش اسرائیل سرانجام در یک اقدام جنایتکارانه تروریستی توسط رژیم غاصب در خاک پاک جمهوری اسلامی ایران و در یک سفر رسمی دیپلماتیک به شهادت رسید و به همرزمان و خاندان شریف و شهیدش پیوست.

شهادت مظلومانه این سردار باصفای جبهه مقاومت به دست مستکبران روسیاه عالم همچون همرزمان و همسنگران شهیدش " سردار حاج قاسم سلیمانی و مهدی المهندس " جریان جبهه مقاومت را وارد مرحله ای جدید و حساس در مسیر تاریخ مبارزات خود کرده و روند روبه زوال و فروپاشی رژیم نامشروع نتانیاهوی جنایت پیشه را شتاب بخشیده است.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha