۸۰ درصد درآمد شهرداری سرخرود برای طرح های عمرانی هزینه و سرمایه گذاری می شود

ساری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر سرخرود با بیان این که درآمد یک سال اخیر شهرداری این شهر رکورد ۲۰ سال پیش را شکسته است: گفت: در یک سال اخیر شهرداری سرخرود ۱۴ هزار میلیارد ریال درآمد داشت که ۸۰ درصد این مبلغ برای طرح های عمرانی و زیرساختی این شهر سرمایه گذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر اکبرزاده امروز پنجشنبه در نشست خبری مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرخرود اظهار کرد: درآمد یک سال اخیر شهرداری سرخرود با کل درآمد شهرداری این شهر در ۲۰ سال گذشته برابری می کند.

اکبرزاده بیان داشت: ۶۰ درصد درآمد شهرداری ها برای هزینه های جاری خرج می شود و حدود ۴۰ درصد برای طرح های عمرانی اما این آمار برای شهرسرخرود بسیار متفاوت است و ۸۰ درصد درآمدهای این شهر برای طرح های عمرانی و زیرساختی سرمایه گذاری می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به این که بلند مرتبه سازی در سرخرود برای نخستین بار در مازندران اجرایی شد این امر درآمد شهرداری سرخرود را به مراتب افزایش داد.

اکبرزاده با بیان این که زیرساخت های شهر ساحلی سرخرود به صورت جهشی در حال ارتقا است، اظهار کرد: در سه سال اخیر ۳۰۸ طرح عمرانی و زیرساختی در این شهر سرمایه گذاری و افتتاح شد.

رئیبس شورای اسلامی شهر سرخرود با اشاره به این که برخی از فعالان زیست محیطی و شهروندان مازندرانی در خصوص اجرای بلند مرتبه سازی در سرخرود دغدغه دارند، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری های کلان در بخش عمرانی و زیرساختی رفع این دغدغه ها است.

۸۰ درصد درآمد شهرادری سرخرود برای طرح های عمرانی هزینه و سرمایه گذاری می شود

وی ادامه داد: در اجرای طرح های زیرساختی به گونه ای عمل شد که اعتبار ملی هم برای برخی از این طرح ها جذب شود و این رویه بدون توقف ادامه خواد داشت.

این مقام مسوول تصریح کرد: درآمد شهرداری سرخرود به حالت پایدار رسید، و در حال حاضر از طریق بلند مرتبه سازی این شهرداری مالک ۱۰۷ آپارتمان تجاری شد.

شهر حدود ۱۰ هزار نفری سرخرود برای نخستین بار در مازندران بلند مرتبه سازی در این شهر به مرحله اجرا رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha