بازدیدی که منجر به آزادی پنج زندانی در خوی شد

ارومیه- ایرنا- بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاون دادسرای انتظامی قضات از زندان خوی موجب آزادی پنج نفر زندانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ظهر پنجشنبه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات، دادستان مرکز استان و هیات همراه خود برای بازدید از زندان خوی به این شهرستان سفر کرد و در مدت سه ونیم ساعت از این زندان بازدید کرد.

عتباتی ابتدا در بند جوانان حاضر شد و ضمن بازدید از آن با مددجویان گفت و گو و مشکلات آنها را استماع و دستورات لازم را صادر کرد.

سپس از کارگاه فرشبافی بازدید و پای صحبت‌های برخی از مددجویان نشست و دستورات لازم را به درخواست‌های آنان صادر و فرشی را که مددجویان در طول ۶ ماه آن را بافته و به اتمام رسانده بودند از دار قالی بریده و جدا کرد.

وی در ازای زحمات قالی بافان این کارگاه به عنوان تشویقی سه روز مرخصی به هر یک از واجدین شرایط اعطا کرد.

بازدیدی که منجر به آزادی پنج زندانی در خوی شد

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و هیات همراه در ادامه بازدید خود از بندهای مختلف زندان مرکزی خوی به بند نسوان این زندان رفته و سپس در حسینیه زندان خوی با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۷۵ نفر از آنها رسیدگی و دستورات لازم برای درخواست آنان صادر شد.

با پیگیری ها و دستورات رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، پنج نفر از زندانیان واجد شرایط در جریان بازدید از زندان آزاد و با مرخصی ۳۰ نفر از زندانیان موافقت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha