۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85555683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰۰ اصله نهال در آرامستان زنجان غرس شد

۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85555683
۹۰۰ اصله نهال در آرامستان زنجان غرس شد

زنجان - ایرنا- ۹۰۰ اصله نهال روز پنجشنبه توسط اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، شهردار و برخی از مسئولان شهرداری در آرامستان بهشت زهرا (س) این شهر به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و دیگر شهدای جبهه مقاومت کاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاشت این تعداد نهال با هدف گرامیداشت شهدای مقاومت و همچنین بهبود و ارتقای فضای آرامستان شهر زنجان انجام شد.

شهردار زنجان در جریان برگزاری این مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه، افزود: دشمنان اسلام تصور می‌کنند با اقدامات وحشیانه می‌توانند در مقاومت اسلامی خلل ایجاد کنند اما به برکت خون شهدا، جریان مقاومت راه را جدی‌تر و باصلابت‌تر ادامه می‌دهد.

علیرضا فیروزفر افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه بیانگر ضعف و شکست رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت اسلامی و همچنین ماهیت شوم این رژیم است.

شهردار زنجان افزود: مجاهدت، ایثار و فداکاری خانواده شهید هنیه در میان تمام رهبران مقاومت زبانزد بود، زیرا ایشان پیش از آن که خودش به شهادت برسد، تعداد زیادی از فرزندان، نوه‌ها و سایر بستگان خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی تقدیم کرده بود.

همچنین در این مراسم از ۲ دستگاه آمبولانس برای استفاده سازمان آرامستان رونمایی شد.

پس از این مراسم، اعضای شورای اسلامی به همراه معاون، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری و رئیس سازمان آرامستان در خصوص مسائل و برنامه های این سازمان گفت و گو کردند.

روز گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

ابو العبد اسماعیل هنیه متولد سال ۱۹۶۳، (۶۰ ساله) از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بود که در ۶ مه ۲۰۱۷ رئیس جدید دفتر حماس و جایگزین خالد مشعل شد.

هنیه بامداد روز گذشته پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست ها به محل سکونتش در تهران به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha