۷۷ برنامه به‌مناسبت هفته خبرنگار در خوزستان برگزار می‌شود

اهواز- ایرنا- مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ۷۷ برنامه بزرگداشت از فعالان رسانه در این استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سجاد بهمئی پنجشنبه شب درحاشیه سومین نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: روز خبرنگار از مهمترین روز های سال است که باید در این روز و ایام تکریم و تجلیل و تقدیر از زحمات رسانه استان در اولویت باشد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای رسانه، دیدار با پیشکسوتان رسانه، بازدید از دفاتر رسانه های استان با حضور مسئولان، افتتاح دفاتر بسیج رسانه در شهرستان ها، اجرای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط اصحاب رسانه و مدیران کانون های بسیج رسانه وهمچینن میز خدمت اصحاب رسانه در روز جمعه ۱۹ مردادماه از برنامه های بسیج رسانه خوزستان است.


بهمئی یادآور شد: ۱۶ تابلوی فرش از تمثال شهدای رسانه تهیه شده که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به خانواده معزز شهدا اهدا می‌شود ‌.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع تشکیل جبهه واحد در سطح شبکه های اجتماعی و حقوق در رسانه برای خبرنگاران خبر داد و اعلام کرد: اولویت ما بالا بردن سطح علمی و آموزشی اصحاب رسانه در استان خوزستان است.

بهمئی افزود: در روز خبرنگار همایش رسالت خبرنگار در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استان برگزار و از ۱۵۰ خبرنگار فعال بسیجی تقدیر خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان تصریح کرد : قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی در مرز چذابه و شلمچه طی ۱۰ روز برپا خواهد شد و خبرنگاران می توانند در این قرارگاه رسانه ای جهت پوشش خبری و خدمت به زائران حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام ۶ اردوی تور رسانه ای جهت حضور اصحاب رسانه در مرزهای استان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha