۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85555891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 اختتامیه رویداد نوآوری اجتماعی در زنجان برگزار شد 

زنجان - ایرنا - مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان، از صاحبان چهار طرح برتر رویداد نوآوری اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق قهرمانی روز جمعه در مراسم اختتامیه این رویداد افزود: طرح رویداد نوآوری اجتماعی در راستای تحقق سند تحول مردمی مبنی بر نمونه سازی و الگونمایی از دستاوردهای موفق مشارکت مردم برگزار شد.

وی اظهار داشت: این رویداد با استناد به آیین نامه تشکل های مردم نهاد مصوب هیات وزیران در سال ۱۳۹۵ در خصوص تعیین سیاست های ترویجی، تشویقی و فرهنگ سازی برای تعمیق، ارتقاء و نهادینه کردن مشارکت اجتماعی مردم و به منظور تحقق تدابیر، اهداف و وظایف سازمان امور اجتماعی در حوزه مشارکت های مردمی با هدف ارتقای مشارکت های اجتماعی در کشور و طی ابلاغ سازمان امور اجتماعی کشور و در چارچوب شیوه نامه اجرایی در استان زنجان برگزار شد.

قهرمانی اضافه کرد: از مجموع ۴۸ طرح ارسال شده به دبیرخانه رویداد نوآوری اجتماعی، طبق نظر هیئت داوران چهار طرح محمدجواد نادی، مهدی اخوان، مجید بهرامی و غلامرضا تروان با کسب بالاترین امتیاز برگزیده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha