۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85555951
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت رییس سازمان بهزیستی در ۲ شهر خراسان‌شمالی برپا می شود

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: میز خدمت مددجویان زیرپوشش این نهاد امروز (جمعه) با حضور علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور در ۲ شهر بجنورد و شیروان برپا می شود.

صادق جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: رییس سازمان بهزیستی کشور امروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل اداره کل بهزیستی خراسان شمالی پاسخگوی مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

وی افزود: برای تعامل و برقراری بهتر مددجویان با رییس سازمان بهزیستی کشور روز قبل به تعدادی از افراد تحت پوشش و برخی از مراکز این اداره کل اطلاع رسانی شده تا با حضور خود از نزدیک پیگیر سوالات و پاسخ ها و مشکلات خود باشند.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده عصر امروز رییس سازمان بهزیستی کشور در محل اداره بهزیستی شیروان میز خدمت خواهد داشت و پاسخگوی مشکلات مددجویان شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: میز خدمت، فرصتی برای تعامل و برقراری دوسویه بین مردم و مسئولان است و امید است گره ای از مشکلات این قشر برداشته شود.

به گزارش ایرنا، بر پایه آمار اداره کل بهزیستی خراسان شمالی؛ ۲۴ هزار و ۲۲۰ معلول در این استان یک میلیون نفری زیر پوشش این سازمان حمایتی قرار دارند و در مجموع ۴۶ هزار و ۱۰۷ خانواده شامل ۱۲۴ هزار نفر از خدمات این سازمان حمایتی بهره مند می شوند.

مجموع معلولان تحت پوشش این اداره کل، ۲۴ هزار و ۲۰۰ نفر شامل اختلالات بینایی، روانی، ذهنی، جسمی، گفتار، شنوایی و صورت است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha