۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85545118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان انتظار مددجویان بهزیستی خراسان‌شمالی با واگذاری ۱۴۷ واحد مسکونی

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: ۱۴۷ واحد مسکونی به مناسبت هفته بهزیستی(۳۰ تیرماه لغایت پنجم مردادماه جاری) به مددجویان تحت پوشش که از مدت ها قبل در انتظار مسکن بودند واگذار می شود.

صادق جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در سه سال اخیر به مددجویان تحت پوشش این نهاد استان واگذار شده است.

وی افزود: کمبود اعتبار ساخت و خرید مسکن برای مددجویان در استان وجود ندارد و چنانچه متقاضی شرایط و ضوابط لازم را داشته باشد در اولویت قرار می گیرد و بدون معطلی تسهیلات پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ مددجو از خدمات ساخت یا خرید منزل بهره مند شدند اضافه کرد: ۲ میلیارد ریال تسهیلات خرید یا ساخت منزل مسکونی به هر یک از مددجویان تک معلول تحت حمایت این سازمان پرداخت می شود.

ثبت نام ۲ هزار و ۷۰۰ مددجو

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۰۰ مددجوی بهزیستی خراسان شمالی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ثبت نام کردند که استقبال خوبی شده زیرا که مسکن مهمترین دغدغه مددجویان این نهاد است.

جعفری تاکید کرد: ۹۰۰ نفر از مجموع کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی دارای شناسنامه و قطعی شدند.

وی بیان کرد: تلاش بر این است تا با توجه به دغدغه مددجویان در حوزه مسکن، هر چه سریع تر و در کم ترین زمان ممکن واحدهای مسکونی تحویل داده شود.

بر پایه آمار اداره کل بهزیستی خراسان شمالی؛ ۲۴ هزار و ۲۲۰ معلول در این استان یک میلیون نفری زیر پوشش این سازمان حمایتی قرار دارند و در مجموع ۴۶ هزار و ۱۰۷ خانواده شامل ۱۲۴ هزار نفر از خدمات این سازمان حمایتی بهره مند می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha