۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85555985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در زنجان افزایشی می‌شود

۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱
کد خبر: 85555985
دمای هوا در زنجان افزایشی می‌شود

زنجان - ایرنا- کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان امروز/ جمعه/ و فردا با کاهش نسبی همراه است اما از روز شنبه هفته آینده مجددا افزایش می یابد.

ارسطو محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد و سرعت وزش باد در برخی مناطق می تواند به آستانه نسبتا شدید برسد.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی ها با عبور امواج کم دامنه ای از جو استان افزایش پوشش ابر در بیشتر مناطق استان انتظار می رود و این شرایط می تواند در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات با بارش پراکنده همراه شود.

این مسوول ادامه داد: این در حالی است که در روزهای ابتدایی هفته آینده جو نسبتا پایداری در استان استقرار خواهد داشت و وزش باد در ساعات بعدازظهر پدیده قابل ذکر این روزها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه زنجانی ها روزهای سه شنبه و چهارشنبه هوای گرمی را تجربه خواهند کرد، گفت: بر مبنای برآوردها دمای شهر زنجان طی روزهای یاد شده به ۳۸ یا ۳۹ درجه می رسد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر سلطانیه با دمای ۱۲ درجه و حلب ایجرود با دمای ۴۰ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط استان بودند.

این کارشناس گفت: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و ۳۴ درجه بالای صفر بوده است.

به گفته وی، دمای فعلی شهر زنجان ۲۱ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش نشان می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha