توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد/ مراقب دزدی اطلاعات درفضای مجازی باشید

پاکدشت- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه پلیس شرق استان تهران، سرهنگ شهرام ولی خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ خاتون آباد در تحقیقی از فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر مطلع شدند.

توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

وی با اشاره به اینکه دستگیری این توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت افزود: مأموران در تحقیقات تکمیلی مطلع شدند این فرد مواد مخدر خود را در منزل عمه اش در محله ای دور تر از محل فعالیت خود مخفی می کند.

توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه اصلی این خرده فروش که همان منزل عمه اش بود اکیپی از ماموران به محل اعزام و در بازرسی از مقدار ۶ کیلو ۸۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

ولی خانی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبنی بر برخورد قاطع پلیس با آنها و با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس، بر استمرار طرح پاک سازی مناطق حاشیه شهر در سال جاری تأکید کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش موادمخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توصیه‌های پیشگیرانه فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند پیرامون ترفند مجرمان سایبری همستر

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند توجه و رعایت توصیه‌های پلیسی را بهترین روش برای پیشگیری از کلاهبرداران هکری بازی همستر دانست و گفت: رعایت چند نکته کوچک می‌تواند احتمال کلاهبرداری را به حداقل برساند.

سرهنگ مرتضی ملکی به شهروندان موارد ذیل را توصیه و اظهار داشت: نصب هر گونه بد افزار به منظور زیاد شدن سکه هایتان و یا باز کردن کارت ها در بازی همستر، از جمله ترفندهای سایبری هستند تا اطلاعات شخصی شما را به سرقت ببرند.

از جمله روش های کلاهبرداران سایبری بازی همستر اینکه ، "اطلاعات و رمز وَلِت رو بده تا برات پول های که درآوردی رو نقد کنم " از دادن هرگونه اطلاعات بانکی و دیجیتالی از جمله رمز دوم، شماره cvv2 و... به افراد ناشناس و نامطمئن ، پرهیز نمایید. نرم افزارهایی که برای ارسال پول به شما ارسال می گردد، در واقع بدافزارهایی هستند برای دزدیدن اطلاعات بانکی و مالی شما لطفاَ به «همستر» فقط به عنوان یک «بازی» نگاه کنید و دیگر هیچ!

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در پاکدشت

توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

سرهنگ ولی خانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان خصوصا حوزه کلانتری ۱۴، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و کار اطلاعاتی و بازبینی دوربین های پیرامونی سارقان شناسایی و در یک عملیات پلیسی توسط عوامل کلانتری ۱۴ حصار امیر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارقان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در تحقیقات به عمل آمده به ۲۰فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان از شهروندان خواست هنگام ترک خودرو توجه داشته باشند که درب ها و شیشه ها کاملا بسته و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

۲سارق مامور نما در شهرستان پردیس دستگیر شدند

توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این خبر گفت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر با یکدستگاه خودرو سمند تحت عنوان مامور اقدام به خفت گیری احدی از شهروندان تبعه افغان نموده و از وی تقاضای ۱۰ میلیون وجه نموده بودند لذا با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات با اقدامات فنی و پلیسی متهمان که با البسه بسیج و تحت عنوان مامور فعالیت می نمودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و جهت سیر مراحل قانونی به مقر کلانتری ۱۲ بومهن دلالت گردیدند.

صارمی در پایان افزود: شهروندان قبل از روئیت کارت شناسایی معتبر به هیچ عنوان به افرادی که خود را مامور معرفی می کنند اعتماد و همکاری نکنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک که تحت عنوان مامور خواسته های نامعقول و خارج از عرف و چهارجوب قانون دارند را سریعا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستبند کارآگاهان پلیس آگاهی بر دستان سارقان مغازه در شهرستان ورامین

توزیع کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

سرهنگ حسین یار احمدی رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان ورامین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت ۲ نفر از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم و موفق آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۵ فقره سرقت مغازه در شهرستان ورامین اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شدند.

یار احمدی در پایان با تاکید بر توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس، بیان‌داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق استان تهران واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha