۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85556160
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خشم مردم خراسان جنوبی از جنایات صهیونیست‌ها + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی "جمعه‌های خشم" ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین، خشم و انزجار خود را از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه ترور شهید القدس "اسماعیل هنیه" ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تظاهرات جمعه‌های خشم امروز دوازدهم مرداد ۱۴۰۳ همزمان با چند استان کشور بعد از نماز جمعه در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار شد.

نمازگزاران در مرکز استان با راهپیمایی از مصلای المهدی (عج) تا میدان نماز شهر بیرجند، اقدام بزدلانه رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن شهید مجاهد و همراهش را محکوم کردند.

قشرهای مختلف مردم به همراه جمعی از مسئولان امروز در شهرستان‌های خراسان جنوبی با تجمع یا راهپیمایی از مصلاهای سراسر استان کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌پناه غزه را به شدت محکوم کردند و خواستار پاسخ سخت در برابر ترور شهید هنیه شدند.

راهپیمایان شهر بیرجند در صفوف به هم پیوسته مسیر مصلی تا میدان نماز را پیمودند و این راهپیمایی با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان همراه بود.

خروش و خشم مردم خراسان جنوبی از جنایات صهیونیست‌ها + فیلم

در این راهپیمایی که با استقبال گسترده پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان همراه بود، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون "جنایت اسرائیل جنایت آمریکا"، "حمام خون به پا شد فلسطین کربلا شد"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده"، "با غزه ما همدریم آماده نبردیم" در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه به صحنه آمدند.

برخی از شرکت کنندگان با یک دست عکس شهید هنیه و با دست دیگر قرآن را بالا گرفته بودند و خواستار خونخواهی این جنایت شدند. برخی از نمازگزاران هم به یاد پدران و مادران غزه با نوزادانی در بغل به جمع راهپیمایان پیوستند.

چهارشنبه شب نیز قشرهای مختلف مردم بیرجند با اجتماع در میدان مرکزی شهر ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب دیروز (پنجشنبه) در دانشگاه تهران بر پیکر شهید اسماعیل هنیه و محافظش نماز اقامه کردند و پیکر شهدای قدس تا میدان آزادی بر دستان مردم تهران، تشییع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha