قتل مادر و فرزند در چهارمحال و بختیاری/ متهمان دستگیر شدند

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۲ فقره قتل در این استان خبر داد و گفت: در این خصوص متهمان به قتل در شهرستان کوهرنگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار حسین امجدیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود:در پی وقوع ۲ فقره قتل در شهرستان کوهرنگ، شناسایی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

وی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قتل مادر و فرزندش در خودروی خود، ماموران پلیس آگاهی به سرعت به محل اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مقتولان در اثر برخورد گلوله به خودروی آنها و خونریزی شدید جان باختند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع شناسایی قاتل یا قاتلان در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوهرنگ و استان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که فردی که با انگیزه قبلی و به دلیل درگیری‌های قبلی با کمک همدستان خود به دنبال خودروی مقتولان رفته و آنها را به قتل رسانده و از محل فرار کردند.

وی افزود: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین از قبل درگیری داشتند که آنها را به قتل رسانده و موجب انحراف ماشین مقتولان شده و از محل متواری شدند.

امجدیان اظهارداشت: پس از هماهنگی قضایی در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران پلیس آگاهی استان از تردد متهمان در اصفهان مطلع شده و با همکاری ماموران استان اصفهان یک نفر از متهمان به قتل در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل و پس از شناسایی همدست وی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha