۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85593161
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عاملان نزاع در فارسان و شهرکرد دستگیر شدند

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبر: 85593161
عاملان نزاع در فارسان و شهرکرد دستگیر شدند

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری از دستگیری عاملان نزاع در بیمارستان سیدالشهدای (ع) فارسان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ غضنفر محمدحسینی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام درگیری در شهر جونقان به مرکز ۱۱۰ این شهرستان، بلافاصله ماموران گشت فرمانده انتظامی بخش جونقان به محل اعزام شدند.

به گفته وی، ۲ طرفین نزاع در بیمارستان نیز با هم درگیر و باعث برهم زدن نظم عمومی بیمارستان شدند که با دخالت ماموران درگیری خاتمه و افرادی که در این درگیری شرکت داشتند شناسایی شدند.

محمد حسینی با اشاره به دستگیری ۹ نفر از افرادی که در این نزاع شرکت داشتند گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی در پایان افزود: امنیت مردم خط قرمز این فرماندهی بوده و با برهم زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد و به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عوامل نزاع در چالشتر ️

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که با ایجاد رعب و وحشت در چالشتر، اقدام به درگیری و سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر شدند.

مهدی عسگری افزود: این افراد پس از تفهیم اتهام در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

شهرستان فارسان در فاصله ۳۰ کیلومتری استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha