اجرای ۱۴ ویژه‌برنامه به مناسبت سالروز  ورود آزادگان به کشور در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری ۱۴ ویژه برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در سطح مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا،"محمد رحیمی" روز شنبه در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با محوریت اربعین حسینی و سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح جامعه با اجرای برنامه‌های فرهنگی شناخته می‌شود و بر این اساس نیز در توسعه و گسترش این برنامه‌های باید تلاش و جدیت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ اربعین حسینی و تردد میلیونی زوار از مرز بین‌المللی مهران، گفت: این حجم تردد زوار از مرز مهران ظرفیت بزرگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت فراهم کرده و باید از این فرصت استفاده مطلوب داشت.

رحیمی تصریح کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با برنامه‌ریزی کامل برای اجرای برنامه فرهنگی در ایام اربعین در مرز مهران و سایر شهرستان‌ها آمادگی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: برای تمامی فعالیت‌های فرهنگی در ایام اربعین در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیوست رسانه‌ای و تبلیغاتی تعریف شده است.

رحیمی با اشاره به برنامه ریزی کامل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای سالروز ورود آزادگان به کشور، تصریح کرد: به همین مناسبت ۱۴ ویژه‌برنامه مختلف در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: ۳۳۷ آزاده در استان شناسایی شده و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ساخت مستند و تله فیلم از زوایای پنهان دوران اسارت این آزادگان برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام بیش از سه هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلابی اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha