۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85557070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب "قروه درگزین"

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85557070
آغاز اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب "قروه درگزین"

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز به کار اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرک فرهنگیان شهر قروه درگزین به طول ۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرهاد بختیاری‌فر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک فرهنگیان در شهر قروه، فاقد شبکه فاضلاب بود و این پروژه در راستای توسعه‌ شبکه فاضلاب این شهر، انجام می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از لوله‌های کاروگیت به قطر ۲۰۰ میلی‌متر در اجرای پروژه، اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن را ۴۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای پروژه را نیز ۶ ماه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه بهبود مدیریت فاضلاب می‌تواند با کاهش خطر قرار گرفتن در معرض عوامل بیماری زا، سلامت افراد را بهبود بخشد، تصریح کرد: اگر فاضلاب به طور ایمن مورد استفاده قرار گیرد منبع ارزشمندی از آب و مواد مغذی است که به امنیت آب کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت فاضلاب ایمن بیش از یک منبع جایگزین آب می‌تواند به محافظت از اکوسیستم‌های ما کمک کند.

بختیاری فر با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۱۱ شهر و روستای استان همدان جمع آوری و تصفیه فاضلاب انجام می شود، افزود: در حال حاضر شهرهای همدان، ملایر، کبودرآهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستاهای ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهره مند هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هزار و ۶۱۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۷۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد.

شرکت آبفای استان همدان ۶۸۰ مشترک دارد.

قروه درگزین در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha