آرزومندی: بر اساس آمار حرکت می‌کنیم/ شرایط ملی‌پوشان اسکیت مطلوب است

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی اسکیت سرعت گفت: با توجه به اردویی که برگزار کردیم طبق آمار و ارقام پیش رفته و در صدد هستیم تا با اطلاعاتی که از ورزشکاران داریم این مسیر را ادامه دهیم.

محمد آرزومند روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص ارزیابی‌اش از مرحله نخست اردوی تیم ملی اسکیت سرعت اظهار کرد: شرایط اردویی قابل قبولی داشتیم به نحوی که در این یک هفته توانستیم اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم و به اهدافی که مدنظر کادر فنی بود برسیم.

وی افزود: خوشبختانه ملی‌پوشان از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و با جدیت تمام به تمرینات ادامه می‌دهند تا به رکوردهای بهتری دست پیدا کنند. با توجه به اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی بود در این مدت توانستیم اطلاعات خوبی از آنها در جهت پیشبرد اهداف خودمان به دست آوریم تا با استفاده از این آمار و ارقام، برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اردوهای آینده داشته باشیم.

مربی تیم ملی اسکیت سرعت در پاسخ به این سوال تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی شهریورماه چند مرحله اردوی تمرینی مدنظر است، پاسخ داد: طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم بین دو تا سه مرحله اردوی دیگر را برای ورزشکاران پیش‌بینی کردیم تا بتوانند با حضور در اردوها به شرایط بهتری نزدیک شویم. همچنین اردوی آینده خودمان را در شهرستان ارومیه برگزار خواهیم کرد و امیدواریم این روند به خوبی ادامه داشته باشد.

مرحله دوم اردوی تیم ملی اسکیت از دوشنبه هفته جاری در ارومیه آغاز خواهد شد. تیم ملی خود را برای مسابقات رولرگیمز که شهریور ماه در ایتالیا برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha