۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85557198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۶ پایگاه ورزشی اوقات فراغت در خراسان‌‍شمالی فعال شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: ۲۵۶ پایگاه ورزشی در استان برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان سالجاری فعال شد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین شاکری کوشکی روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: براساس دستورالعمل صادر شده برنامه های اوقات فراغت یکساله در نظر گرفته شده است و تنها محدود به سه ماه تعطیلی تابستان نیست.

وی افزود: افزون بر یکهزار و ۱۱۶ مکان ورزشی در استان وجود دارد که ظرفیت بسیار خوبی در امور مهارت آموزی، استعدادیابی و ایجاد نشاط و شادابی است.

شاکری کوشکی در خصوص اهمیت مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان، گفت: برگزاری برنامه های متنوع اوقات فراغت برای تامین سلامت جوانان و شناسایی استعداد های برتر و حمایت از آنان از اولویت های این مجموعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: جوانان سرمایه ارزشمند جامعه هستند که باید زمینه ارتقای مهارت و توانمندسازی آنان فراهم شود.

حسین ناهیدی افزود: برنامه ریزی هدفمند، استفاده بهینه از اوقات فراغت و آموزش براساس نیازهای جوانان انجام گیرد تا موجب آمادگی جوانان برای ورود به جامعه و مشارکت در کار جمعی و نیز حفظ سلامت روحی، روانی و جسمی و ارتقای توانمندی ذهنی آنان شود.

وی تصریح کرد: هر میزانی که برای جوانان در عرصه های گوناگون هزینه شود به همان اندازه جوانان در جامعه موثرتر و موجب اقتدار و پیشرفت کشور خواهند بود.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha