شرقی‌ترین دروازه طریق الحسین(ع) فرصتی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی

زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز به واسطه اربعین حسینی دروازه‌ای در شرق کشور برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی باز شده و اگر قدردان چنین ظرفیتی باشیم فوج عظیم زوار اهل بیت را در این نقطه از کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در دیدار با جمعی از خادمان ستاد استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی، اظهار کرد: از زحمات همه عزیزانی که خالصانه و صادقانه منشأ خیرات و برکات این مسیر مقدس هستند تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است تا در این مسیر پربرکت هم‌افزایی افزون شود، بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای کار این اقدام خیر با قوت آغاز شده و ادامه دارد؛ این حرکت فرصتی استثنایی برای خادمی اهل بیت است و باید قدر آن دانسته شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امروز با دعای خیر همه مسلمانان عالم این توفیق نصیب این جمع شده تا در این مسیر ارزشمند خادم باشیم؛ اگر نگاه ما غیر از خادمی باشد مسیر را اشتباه رفته‌ایم، امیدواریم تا نفس داریم در این مسیر حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت سپاه ظرفیت انقلاب اسلامی است و باید در اختیار مسائل اولویت‌دار انقلاب هزینه شود، تاکید کرد: مهمترین اقدام فرهنگی این ایام در سیستان و بلوچستان استقبال از زائران پاکستانی اربعین است.

سردار شفائی ادامه داد: زوار پاکستانی عاشقان دل سوخته اهل بیت و مردم ایران اسلامی هستند و امروز خدمت به این عزیزان توفیق عظیمی است که نسیب مردم ما شده است، سپاه پاسداران نیز تلاش دارد تا در این مسیر همراه باشد و همیشه با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha