مرکز منتخب جامع سلامت شهدای خدمت شهرستان هوراند افتتاح شد

تبریز- ایرنا- مرکز منتخب جامع سلامت شهدای خدمت شهرستان هوراند با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، این پروژه در زمینی به وسعت بیش از ۹ هزار مترمربع با ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه کرد ۸۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این مرکز بیمارستانی، گفت: این مرکز یکی از پروژه های مهم دولت سیزدهم است که امروز جهت خدمات رسانی به مردم منطقه به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام بود و این پروژه نیز که تا آغاز به کار دولت سیزدهم حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، یکی از آنهاست که احداث و تجهیز شده است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر در آینده نیاز منطقه بر این باشد که بیمارستان احداث شود، این مرکز قابلیت تبدیل به بیمارستان را دارد.

محمدی همچنین احداث راه های ارتباطی را امری مهم دانست و گفت: مهمترین شاخص توسعه و پیشرفت هر منطقه ای وجود زیر ساخت هاست که راه مناسب یکی از آنهاست.

مرکز جامع شبانه روزی سلامت شهرستان هوراند دارای آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، اتاق احیا و پزشک عمومی است و پزشکان متخصص نیز در طول هفته طبق برنامه در این مرکز خدمات رسانی خواهند کرد.

هوراند در سال ۱۳۹۲ به عنوان بیست و یکمین شهرستان آذربایجان‌شرقی، سند جدایی خود از شهرستان اهر را گرفت و تبدیل به شهرستان شد .

این شهرستان از شمال و غرب با کلیبر، از شرق با اردبیل و از جنوب با شهرستان اهر همسایه است و از ۲ بخش مرکزی و چهار دانگه و یک نقطه شهری به نام هوراند تشکیل شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha