نماینده مشهد: مسوولان برای رشد خراسان رضوی باید با رسانه همراه شوند

مشهد- ایرنا- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما مسوولان بخواهیم خراسان رضوی رشد کند و عقب ماندگی های استان برطرف شود باید در کنار رسانه ها باشیم.

احسان عظیمی راد روز یکشنبه و در آستانه فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار در جریان بازدید از مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مشهد افزود: رسانه، چشم تیزبین دارد و می تواند در کنار مردم چالش ها را ببیند و در سطوح اجرایی و تصمیم گیری بازگو کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات را مردم با رسانه ها در میان می گذارند و این بسیار مهم است برای همین موضوع در دفتر خود کارگروه رسانه را ترتیب داده ایم تا بهترین تعامل را با رسانه ها در ابعاد ملی، محلی و استانی داشته باشیم.

این نماینده مجلس گفت: مسوولان برای پیگیری عقب ماندگی ها در استان باید بجنگند و توسعه استان حقی است که باید گرفته شود این حق را به صورت عادی نمی توان گرفت.

نماینده مشهد: مسوولان برای رشد خراسان رضوی باید با رسانه همراه شوند

عظیمی راد با بیان این که خراسان رضوی در خصوص زیرساخت هایی مانند راه، آب و انرژی دارای عقب ماندگی جدی است گفت: سه مسیر اصلی و شریانی از شمال، جنوب و غرب تا مرکز استان امتداد دارد با این حال این استان فقط حدود ۴۰ کیلومتر آزادراه عملیاتی دارد.

وی اضافه کرد: برخی علت عقب ماندگی راه های خراسان رضوی را حضور نداشتن مسوولی از این استان در وزارتخانه راه و شهرسازی عنوان کرده اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه خراسان رضوی متناسب با جمعیت و ظرفیت این استان نیست و باید در قانون برنامه و بودجه کلانشهر مشهد و استان اعتبار ملی داشته باشند.

عظیمی راد افزود: از آستان قدس رضوی خواسته ایم برای مجلس یک معاون پارلمانی تعیین کند تا موضوعات مرتبط با این آستان و زیارت را در قوه مقننه به درستی پیگیری کند.

نماینده مشهد: مسوولان برای رشد خراسان رضوی باید با رسانه همراه شوند

در این دیدار نماینده مردم مشهد و کلات با حضور در اتاق خبر ایرنای مشهد و گفت وگو با خبرنگاران پیشاپیش روز خبرنگار را به آنها تبریک گفت و در جریان فعالیت خبری این مرکز قرار گرفت.

نماینده مشهد: مسوولان برای رشد خراسان رضوی باید با رسانه همراه شوند

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: ایرنا رسانه ای مرجع و رسمی با سابقه ۹۰ ساله است و توسعه کمی و کیفی در راستای انجام رسالت های خبری در استان مورد توجه قرار گرفته است.

حسینعلی راشکی افزود: هم اکنون خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی علاوه بر مشهد دارای سه دفتر منطقه ای در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، سبزوار و گناباد و ۲ دفتر خبری در شهرستان‌های مرزی خواف و تایباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha