نیمی از نمایندگان خراسان رضوی عضو کمیسیون های اقتصادی مجلس شدند

مشهد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: نیمی از ۱۸ نماینده خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون های "برنامه و بودجه، صنایع و معادن، عمران و اقتصادی" درآمدند.

محسن زنگنه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام کمیسیون های مجلس شورای اسلامی "بهروز محبی نجم آبادی" نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، اینجانب "محسن زنگنه" نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و "جواد نیک بین" مردم شهرستانهای کاشمر، کوهسرخ، بردسکن و خلیل آباد به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در آمدند.

وی ادامه داد: "امیر توکلی رودی" نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار، "محمد رستمی" نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه و "احسان قاضی زاده" نماینده مردم سرخس و فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد نیز به عضویت کمیسیون صنایع و معادن در آمدند.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: "حسین محمدزاده" نماینده مردم شهرستان درگز عضو کمیسیون عمران شد و "هادی محمدپور" نمانیده مردم گناباد و بجستان و "میثم ظهوریان" نماینده مردم مشهد و کلات هم به عضویت کمیسیون اقتصادی درآمدند.

زنگنه افزود: "نصرالله پژمانفر" نماینده مردم مشهد و کلات عضو کمیسیون اصل ۹۰ شد و "حسنعلی اخلاقی امیری" دیگر نماینده مردم مشهد و کلات نیز در کمیسیون فرهنگی مجلس فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: "علی اصغر نخعی راد" دیگر نمانیده مردم مشهد و کلات در مجلس به عضویت کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در آمده و "محمدرضا محسنی ثانی" نماینده حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عضو است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: "احسان عظیمی راد" نماینده مردم مشهد و کلات به عنوان عضو و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتخاب شده و "حسین امامی راد" نماینده مردم چناران، طرقبه‌-شاندیز و گلبهار نیز دیگر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات شده است.

زنگنه افزود: "عثمان سالاری" نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد و "علی آذری" نماینده مردم قوچان و فاروج نیز ۲ نماینده استان در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شدند.

وی اظهار کرد: البته هنوز کمیسیون "سید یحیی سلیمانی" نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه مشخص نشده است و رای گیری برای انتخاب هیات رییسه برخی کمیسیون ها نیز هفته آینده انجام می شود و فعلا تا کنون فقط عظیمی راد جایگاه خاصی مانند سخنگویی کمیسیون آموزش و تحقیقات را کسب کرده است.

خراسان رضوی با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت ۱۸ نماینده از ۱۲ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha