استاندار : میانگین رشد اقتصادی هرمزگان در دولت سیزدهم ۵.۳ درصد است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه میانگین رشد اقتصادی هرمزگان در دولت سیزدهم ۵.۳ درصد رسیده است، گفت: طی سه ساله دولت سیزدهم این استان در تمام شاخص‌های اقتصادی شامل فقر، فلاکت، رشد اقتصادی، تورم، اشتغال، تولیدات کشاورزی، معدنی و امنیت سرمایه‌گذاری به جایگاه مطلوبی دست پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شنبه شب در نشست شورای برنامه‌ریزی هرمزگان اظهار کرد: تمامی آمارهای اخذ شده از مرکز آمار ایران نشان از رشد در سه سال گذشته دارد و ضرورت دارد این روند به صورت ادامه دار، پیوسته و پایدار باشد؛ چرا که رشدهای مقطعی دردی را دوا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: میانگین رشد اقتصادی استان هرمزگان در سه سال گذشته ۵.۳ است که آمار بی‌سابقه‌ای به شمار می‌آید و کار بسیار بزرگی رقم خورده است که به هیچ وجه جایی برای تشکیک در آن وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان بیان کرد: رشد ۶۷ درصدی آمار اشتغال در استان در کنار کاهش ۳۱ درصدی بیمه بیکاری بگیران نیز از دیگر دستاوردهای استان هرمزگان است که طی دولت سیزدهم به دست آمده است.

در این نشست علاوه بر بررسی گزارش عملکرد دولت سیزدهم در هرمزگان طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه بحث واگذاری زمین به طرح‌های تولیدی و مولد در استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha