۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85557645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۳۰ تجمع حمایتی از مردم مظلوم غزه در استان مرکزی

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۳۰ تجمع حمایتی از مردم مظلوم غزه و فلسطین طی یک سال اخیر به صورت همزمان در ۱۲ شهرستان این استان برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام هادی خلیلی روز یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اراک، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا، افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه و تاکید ویژه بر تداوم حمایت از مردم فلسطین و غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیسم دارند و به همین دلیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برنامه‌ راهپیمایی جمعه‌های خشم را هر هفته با حضور چهار استان پس از اقامه نماز جمعه، اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم استان مرکزی طی ۲ هفته گذشته در ۲۸ نقطه این استان با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تبلیغ یکی از مهمترین وظایف پیامبر(ص) بود و امروز که اسلام در همه عالم فراگیر شده به دلیل تبلیغات رسول گرامی و ائمه اطهار(ع) است.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: تبلیغ مبانی اسلام و مبانی جمهوری اسلامی از وظایف و رسالت‌های خطیر این شورا است.

وی یادآور شد: با تدبیر حکیمانه و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹ تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب بر انجام وظایف این شورا و اجرای برنامه‌ها با محوریت مردم تاکید ویژه دارند و تلاش شده تمام برنامه‌ها بر پایه مردم باشد.

حجت‌الاسلام خلیلی عنوان کرد: جهاد تبیین از دیگر اولویت‌های این شورا است که در مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران یکی از بهترین یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند که با تلاش و سختی فراوان مناسبت‌ها و مراسمات ملی مختلف را به تصویر می‌کشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha