نگرانی شمسایی از افت لالیگایی‌ها در لیگ برتر فوتسال

تهران- ایرنا- افت عملکرد لژیونرهای فوتسال کشورمان که به لیگ ایران برگشته‌اند در آستانه جام جهانی، باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی شده است.

به گزارش ایرنا، سال گذشته حسین طیبی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و سعید احمد عباسی چهار بازیکن تیم ملی فوتسال ایران بودند که در لیگ فوتسال اسپانیا توپ می‌زدند اما همه این نفرات امسال به لیگ ایران بازگشتند تا پیش از جام جهانی که در شهریورماه برگزار می‌شود، آمادگی خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

طیبی، اولادقباد و آقاپور به گهر زمین سیرجان پیوستند و احمدعباسی نیز به تیم سابق خود یعنی گیتی‌پسند بازگشت. تیم گیتی‌پسند در حال حاضر هر چهار بازی ابتدایی خود را در فصل جدید با پیروزی پشت سر گذاشته اما سعید احمد عباسی نتوانسته مانند همیشه خود را در قامت یک بازیکن بزرگ و گلزن نشان دهد و در سوی دیگر نیز گهر زمین با وجود خریدهای گران‌قیمت خود، از چهار بازی، سه شکست را تجربه کرده و سه بازیکن بزرگ این تیم نیز نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

چندی پیش وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد لژیونرها گفته بود که «من به تک تک مربیان لیگ احترام می‌گذارم و با آنها در ارتباط هستم اما باید مواظب باشند بازیکنان دچار ضربه روحی نشوند. بازیکن بزرگ سریع خود را از این شرایط دور می‌کند. چون ما با این معضل در ارتباط بودیم و برخی از بازیکنانمان پیش از شروع جام ملت‌ها در تیم‌های باشگاهی افت کرده بودند و زمان برد تا درست شوند. تیم ملی با باشگاه متفاوت است. بازیکن می‌تواند هر سال تیمش را عوض کند اما نمی‌تواند تیم ملی را عوض کند. خدا کند بازیکنان بزرگ ما دچار افت روحی نشوند.»

نگرانی شمسایی از افت لالیگایی‌ها در لیگ برتر فوتسال

این گفته شمسایی نشان از این دارد که لژیونرهای ایرانی که به لیگ برتر بازگشته‌اند، نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و این موضوع به طور حتم در تیم ملی هم اثرگذار خواهد بود.

تیم ملی فوتسال پس از هفته ششم لیگ برتر باید اردوهای خود را جهت آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی آغاز کند و کادر فنی تیم ملی بیش از پیش نگران وضعیت افت لژیونرهاست.

لژیونرهایی که به ایران برگشته‌اند و باید در جام جهانی تفاوت‌ها را رقم بزنند. البته این نکته هم دور از ذهن نیست که شمسایی لیست تیم ملی را با سورپرایز، اعلام کند. او پیش از این گفته بود که «اگر بازیکنان بزرگ تیم ملی به همین منوال ادامه دهند، قطعا سورپرایز خواهند شد.»

تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه شده است.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه در کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha