۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85557952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر آبفای اسلامشهر:آب شرب شهرستان بدون قطعی و افت فشار تامین و توزیع شد

اسلامشهر - ایرنا - مدیرآبفای شهرستان اسلامشهر گفت:طی سالجاری و علیرغم افزایش جمعیت و گرمای کم سابقه هوا و افت محسوس منابع آبی ، آب شرب شهروندان محترم با کمیت و کیفیت مطلوب و بدون قطعی و افت فشار تامین و توزیع شد.

به گزارش ایرنا، پرویز عبدی روز یکشنبه ضمن تشریح بخشی از اقدامات انجام شده در جهت تامین آب شرب شهرستان اسلامشهر اظهارداشت : در راستای تامین و توزیع آب شرب پایدار شهروندان محترم در اسلامشهر و روستاهای تحت پوشش اقداماتی به شرح ذیل و مطابق اولویت از اول مرداد تاکنون در این شهر انجام شده است.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته با کشاورزان روستای چیچکلو گفت : ضمن واگذاری یک حلقه چاه از کشاورزان و تجهیز لازم با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری چاه مذکور با دبی ۱۲ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر آبفای شهرستان اسلامشهر یاد آور شد: بخشی از این اقدامات شامل لوله گذاری و توسعه شبکه در اسلامشهر به طول ۴۲۰ متر با استفاده از لوله پلی اتیلن و قطر ۱۲۵ میلیمتر ، سه مورد سه راه گیری در روستای چیچکلو با هدف تامین و توزیع آب شرب پایدار از مخزن این روستا ، نصب سه مورد شیرآلات با هدف مدیریت شبکه بمنظور افزایش ذخیره سازی آب و برای جلوگیری از افت فشار و قطع آب در روستای چیچکلو بوده است.

عبدی ادامه داد: اجرای عملیات لوله گذاری ۲۰۰ میلی متری به طول ۱۰۰ متر بهمراه ارتباط دهی از خط چدن داکتیل ۶۰۰چدن داکتیل از خروجی مخزن حضرت علی ابن ابیطالب ع به شهرک شهید مفید اسلامشهر با صرف هزینه های لازم از محل اعتیارات داخلی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیرضرور آب شرب توسط شهروندان بیان کرد: با وجود فصل گرم و پیک مصرف آب ، افزایش تقاضای آب به لحاظ افزایش جمعیت نسبت به سال قبل و همچنین افت محسوس منابع زیرزمینی الحمدلله آب شرب شهروندان محترم در تمامی مناطق تحت پوشش باکمیت وکیفیت مطلوب بدون قطعی وافت فشار تامین وتوزیع میشود و در سال جاری شاهد کمترین چالش ومشکل در این زمینه نبودیم.

مدیر آبفای شهرستان اسلامشهر از شهروندان خواست: امیدواریم در راستای استمرار وضعیت فعلی و تامین پایدار آب آشامیدنی در تمامی مناطق شهر شهروندان محترم ازهرگونه مصرف غیر ضرور پرهیز کنند.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha