۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85558066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری در خرمشهر بازداشت شدند

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۱۲ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری در شهرستان خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ نجم الدین سهرابی روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان خرمشهر که منجر به مجروح شدن ۶ نفر شد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی علت این درگیری را اختلافات قبلی عنوان و افزود: ماموران با انجام اقدام فوری و قاطع در محل درگیری حاضر شده و ۹ نفر از عاملان اصلی درگیری را در محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی سه نفر از عوامل دیگر درگیری شناسایی و دستگیر شدند گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه سلاح به کار رفته در درگیری و تعدادی فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

سرهنگ سهرابی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و باقرار مناسب راهی زندان شدند.

انهدام باند سرقت منزل در خرمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری باند چهار نفره سرقت منزل با کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ سهرابی گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت منزل از سطح شهرستان با شیوه و شگرد مشترک به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند باند چهار نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند تصریح کرد: صحنه‌های سرقت بازسازی و متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha