فرمانده سپاه الغدیر یزد بر تبیین خاطرات آزادگان تاکید کرد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تبیین خاطرات آزادگان سرفراز و رساندن آنها به مردم به خصوص جوانان یک کار مهم دینی، ملی، انقلابی و ضروری است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی یکشنبه شب در آیین دیدار و سرکشی از خانواده آزادگان سرافراز استان یزد افزود: باید نسل جوان به نحو مناسب در جریان فداکاری و ایثارگری‌های آزادگان قهرمان در دوران دفاع مقدس قرار گیرد.

وی با تشکر از فعالیت‌های فرهنگی و هنری که تاکنون برای تبیین نقش آزادگان و رشادت‌های آنها در دوران دفاع مقدس انجام شده است ادامه داد: امنیت و اقتدار ایران مدیون همین فداکاری آزادگان است.

همچنین حجت‌الاسلام "سید محمد کاظم مدرسی " امام جمعه بخش مرکزی یزد نیز در این نشست گفت: باید برنامه‌های فرهنگی با تولید محتوای مناسب برای بیان نقش آزادگان و ایثارگری‌های آنها توسط نهادهای تبلیغی و رسانه‌ها ساخته شود.

همچنین حجت‌الاسلام "عباس زارع" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به اهمیت تجلیل از آزادگان و سرکشی به منازل آنها توسط مردم و مسوولان اشاره و از همکاری مسوولان با این نهاد در استان قدردانی کرد.

همچنین امروز تعدادی از مسوولان با حضور در منازل تعدادی از آزادگان مسایل و مشکلات آنها را بررسی و برای حل آنها چاره جویی کردند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ، ۷۵۱ آزاده دوران دفاع مقدس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha