استاندار یزد: اخلاص و ایمان جانبازان، الگوی جوانان است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: جانبازان انقلاب اسلامی به دلیل ایمان، اخلاص و فداکاری‌های خود همواره الگوی عموم مردم به خصوص نوجوانان و جوانان هستند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی جمعه شب در دیدار با تعدادی از جانبازان یزد افزود: نقش جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس در کمک به کشور و خنثی‌کردن توطئه دشمنان نقشی اساسی و تعیین‌کننده بوده است.

وی با تبریک سال جدید و قدردانی از فداکاری و ایثار جانبازان ادامه داد: تکریم جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهیدان رسالتی مهم است و باید مردم و مسئولان وظیفه دینی و انقلابی خود را در این عرصه انجام دهند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: عزت و اقتدار جامعه اسلامی مرهون و مدیون ایثار و فداکاری خانواده‌های معزز شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همه برای حفظ ارزش‌های انقلابی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام عباس زارع به اهمیت تکریم جانبازان و خانواده ایثارگران یزد توسط مدیران اشاره کرد و ادامه داد: کشور ایران به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان با قدرت به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰ هزار جانباز دارد و تعدادی شهدای آن حدود چهار هزار نفر و شمار آزادگان آن حدود ۸۰۰ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha