۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱:۰۰
کد خبرنگار: 5377
کد خبر: 85558552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاهان آماده مصاف آسیایی است

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱:۰۰
کد خبر: 85558552
سپاهان آماده مصاف آسیایی است

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند، اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و به نظر می‌رسد تیم آماده‌ای خواهیم داشت. امیدوارم برابر نماینده اماراتی بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا سپاهان ایران تا دل مردم اصفهان و ایران شاد شود.

به گزارش ایرنا، مهدی آذربایجانی در گفتگوی تلویزیونی درخصوص آخرین وضعیت سپاهان گفت: مورایس لیستی به ما داده بود، سعی کردیم نفرات خوبی که در این لیست بود را با توجه به ظرفیت موجود و واقعیت‌هایی که وجود دارد، جذب کنیم.

وی افزود: مذاکراتی در خصوص جذب بازیکن خارجی انجام داشتیم که قدری شرایط پیچیده شده است، اما هنوز در حال پیگیری هستیم و امیدوارم تیم را با ۲ بازیکن پست هافبک و مهاجم تقویت کنیم. متاسفانه به بازی پیش رو نرسیدند و اگر اتفاقات جور دیگری بود می‌توانستیم این بازیکنان را در ترکیب داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: درخواست کتبی برای افزایش سقف بودجه نداشتیم؛ جلسه‌ای را فدراسیون برای بررسی درخواست باشگاه‌ها مقرر کرد و مسائلی طرح شد. گفتیم اگر بخواهیم برابر تیم‌های آسیایی ده‌ها میلیون یورویی بایستیم، باید هزینه‌های متناسبی انجام دهیم. یکی از باشگاه‌ها پیشنهادی داد و ما هم این پیشنهاد را تایید کردیم که در نهایت تصمیمی گرفته نشد، اینکه گفتند عدد گفته شده را اطلاعی ندارم.

وی همچنین درخصوص ثبت قرارداد بازیکنان سپاهان گفت: باید تست‌های سلامت بازیکنان انجام می‌شد که دهم مرداد نوبت داشتیم. همه بازیکنان حضور یافتند و قراداد همگی در هیئت فوتبال اصفهان ثبت شدند. بازیکنان جدید نیز امروز به سمت سازمان لیگ رفتند و فرم بودجه را تحویل دادیم تا انشالله فردا ثبت شوند، بعید می‌دانم مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد.

آذربایجانی گفت: در خصوص انتقال حسین‌نژاد مذاکراتی داشتیم و پیشنهاداتی داشته است که با توجه به علاقمندی او در حال بررسی پیشنهادات هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha