انتقادات شدید تیم مذاکره‌کننده اسرائیل از نتانیاهو/ احتمال کنار کشیدن نماینده ارتش

تهران-ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به انتقادات شدید اعضای تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم اعلام کردند که نماینده ارتش در این تیم به نشانه اعتراض احتمالا کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع این رژیم اعلام کرد که تیم مذاکره‌کننده اسرائیل انتقادات شدیدی از نتانیاهو دارند و این احتمال وجود دارد که نماینده ارتش در تیم مذاکرات، کنار بکشد.

این منابع می‌گویند که دفتر نتانیاهو درحال یافتن جایگزین برای «نیتسان آلون» نماینده ارتش در تیم مذاکرات است.

منابع صهیونیستی همچنین درباره مذاکرات درباره تبادل اسیران بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین گفتند: شرط نتانیاهو (برای توافق تبادل اسرا) این است که اسرای فلسطینی که صهیونیست‌ها را به قتل رساندند باید (بعد از آزادی براساس توافق مبادله اسرا) به خارج از کرانه باختری و نوار غزه تبعید شوند.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که نتانیاهو پیشبرد در عادی سازی روابط با عربستان را به بعد از انتخابات آمریکا موکول کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم موسوم به «شاباک» روز شنبه در راستای رایزنی درمورد توافق تبادل اسرا به مصر سفر کردند.

این دو مقام صهیونیست با «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر و دیگر مسئولان امنیتی این کشور درمورد مسائل امنیتی در محور «فیلادلفیا» و گذرگاه رفح واقع در جنوب نوار غزه گفت‌وگو کردند.

چند ساعت بعد روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی که به قاهره سفر کرده بود، به خاطر اختلافات با نتانیاهو بدون هیچ نتیجه‌ای به اراضی اشغالی بازگشت.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از برخی اعضای تیم مذاکرات رژیم صهیونیستی نوشت که برآوردهای سران نهادهای امنیتی رژیم اسرائیل حاکی از آن است که نتانیاهو هیچ تصمیمی برای امضای توافق مبادله اسرا ندارد.

هاآرتص روز پنجشنبه (۱۱ مردادماه) نیز اعلام کرد که ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس توافق مبادله اسیران را به خطر می اندازد. در این مرحله ترور هنیه ضرورتی نداشت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه (۱۰ مرداد) که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

از طرفی «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان نیز یک روز قبل از شهادت اسماعیل هنیه، در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

به نوشته روزنامه معاریو، مقامات رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران و حزب الله پناهگاه ها را گشوده و در حال آماده باش کامل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha