۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85558768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تدوین فرم بررسی وضعیت نیروی انسانی شاغل در ادارات ایلام

ایلام - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از تهیه فرم اطلاع از وضعیت نیروی انسانی دستگاه های اجرایی مشمول بودجه هزینه ای استانی، شرکت های دولتی و مؤسسات آموزشی عالی استان خبر داد.

سید منصور حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور ایجاد زمینه لازم برای انجام برنامه ریزی های مختلف و سیاست گذاری نیروی انسانی دستگاه های اجرایی و در راستای افزایش بهره وری و بهره مندی از فناوری های نوین خدمات دهی با هدف تحول در کمیت و کیفیت نیروی انسانی شاغل در نهادهای دولتی در چارچوب وظایف خود اقدام به تهیه این فرم کرده است.

وی افزود: این فرم در راستای اطلاع از وضعیت نیروی انسانی و تطبیق نحوه روند اشتغال با اصول و مقررات جاری استخدامی، مبادله موافقت نامه های هزینه ای و تخصیص بهینه اعتبارات هزینه ای تهیه شده است.

حسینی یادآور شد: دستگاه های اجرایی ذیربط از تیرماه سالجاری نسبت به ثبت و بروزرسانی اطلاعات شغلی کارکنان خود و ایجاد فرم نیروی انسانی در بستر سامانه پاکنا (سیستم یکپارچه سینا) اقدام کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همه شهرداری های استان نیز اقدامات لازم جهت ثبت اطلاعات کارکنان خود در سامانه مذکور را انجام می دهند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ادامه داد: آمار و اطلاعات نیروی انسانی یکی از مهمترین ابزارهای تصمیم گیری و برنامه ریزی نظام اداری محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲۱ دستگاه اجرایی مشمول بودجه هزینه ای استانی و در مجموع ۱۱۳ دستگاه اجرایی است که باید اطلاعات کارکنان خود را در سامانه فوق الذکر ثبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha