۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85558877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: خدمات جهاد دانشگاهی در درمان ناباروری قابل تقدیر است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خدمات جهاد دانشگاهی استان در درمان ناباروری زوج‌ها قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بحث فرزندآوری بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرد، چرا که اگر جمعیت کشور رو به پیری برود، آینده در حوزه‌های مختلف با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به سقط جنین‌های غیرقانونی و با بیان اینکه سقط جنین از منکرهای امروز جامعه ماست، اظهار کرد: متاسفانه سالانه شاهد سقط جنین‌های غیر قانونی بسیاری در کشور هستیم و باید همه پای کار بیاییم تا این روند اصلاح شود، چرا که همین مساله آسیب جدی برای رشد جمعیت به همراه داشته است.

آیت الله عابدینی در خصوص رفع علمی مشکلات فرونشست دشت قزوین بیان کرد: ذخایر آب‌های زیرزمینی دشت قزوین که جان این دشت‌ها به آن وابسته است، بسیار کاهش یافته است و باید برای سلامت دشت قزوین همه مسئولان و مردم با جدیت پای کار بیایند.

امام جمعه قزوین با تاکید بر ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری تصریح کرد: باید شیوه‌های سنتی آبیاری را کنار بگذاریم و به شیوه‌های نوین روی بیاوریم چرا که هدر دادن آب، از منکرهای بزرگ جامعه امروز ماست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: اینکه امروز دانشمندان کشور ما مورد رصد دشمنانی چون رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، مشخص می‌شود که شما مسیر عزت و اقتدار کشور را به درستی پیش برده‌اید و همان عزتی که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد را به خوبی دنبال کرده‌اید و آنها به خوبی به این معنا واقف هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha