قهرمان ایتالیایی المپیک: خوابیدن روی زمین بهتر از خوابیدن روی تخت مقوایی است

تهران- ایرنا- دارنده طلای المپیک پاریس پس از خوابیدن در پارک گفت: خوابیدن روی زمین ایده‌آل نیست، اما بهتر از تخت مقوایی است.  

به گزارش ایرنا از نیویورک پست، حسین علیرضا قایقران تیم عربستان سعودی عکسی از توماس چکان ملی‌پوش شنای ایتالیا در پارکی در دهکده بازی‌های المپیک پاریس منتشر کرد که او در خواب عمیقی بر روی حوله‌ای سفید زیر درخت بسر می‌برد.

این شناگر ایتالیایی که در ۱۰۰ متر کرال پشت به مدال طلا رسید اما در رسیدن به فینال ۲۰۰ متر کرال پشت ناکام ماند، از محل اقامت خود در دهکده المپیک گلایه کرد.

چکان با اشاره به اینکه در دهکده تهویه هوا وجود ندارد، هوا گرم و غذا بد است، گفت: این یک بهانه و عذر نیست و این واقعیت این بازی‌ها در پاریس است و شاید همه این شرایط را نمی‌دانند. از اینکه به فینال نرسیدم ناامید و خیلی خسته بودم. خوابیدن در دهکده بازی‌ها سخت است. در اینجا من با گرما و سروصدا مبارزه می‌کنم. خوابیدن روی زمین ایده آل نیست، اما بهتر از تخت مقوایی است.

قهرمان ایتالیایی المپیک: خوابیدن روی زمین بهتر از خوابیدن روی تخت مقوایی است

کمیته بین‌المللی المپیک به دلیل نبود تهویه مطبوع و وجود تخت‌های مقوایی در دهکده المپیک برای کمک به محیط‌زیست و غذای نامناسب مورد انتقاد قرار گرفته است.

اندی آنسون رئیس انجمن المپیک بریتانیا، به تایمز لندن گفت: برخی غذاها چون تخم مرغ، مرغ، کربوهیدرات‌های خاص به اندازه کافی ندارد و درباره کیفیت غذا باید بگویم که گوشت خام برای ورزشکاران سرو می‌شود.

در اعتراض به شرایط بد دهکده بازی‌ها، تیم ملی تنیس آمریکا نیز دهکده را ترک کرده است.

ماتیلدا کرنز از تیم واترپلو استرالیا نیز در صفحه مجازی خود نوشت: قبل از یک ماساژ برای رفع آسیب، هشت ساعت آرام روی زمین خوابیدن بهتر از استراحت بر روی تشک مقوایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha