۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85559125
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران از عزت ملی صیانت کنند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خبرنگاران صدای رسای مردم هستند که باید از طریق اخبار و پیامهای خود نشر دهنده عزت ملی باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دیدار با اصحاب رسانه استان گیلان در رشت اظهار کرد: مردم ایران بهترین، نجیب‌ترین و فهیم‌ترین ملت دنیا هستند؛ خبرنگاران باید از عزت ملت صیانت کنند.

امام جمعه رشت افزود: خبرنگاران به دلیل مسئولیتی که بر دوش دارند، جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و محبوب هستند زیرا تنها کسانی که صدای دردمندان را به گوش مسئولان می‌رسانند این قشر از جامعه هستند.

وی ادامه داد: رسالت خبرنگاری رساندن پیام مردم به گوش مسئولان و همچنین بازگوکننده دردها و مشکلات آنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: هم اینک نیز شاهدیم که جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی توسط خبرنگاران مخابره و انعکاس داده می شود که در این بین نیز تاکنون بیش از ۱۶۰ خبرنگار در نخستین قبله‌گاه مسلمانان به شهادت رسیدند.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: با حضور خبرنگاران جنایات این رژیم کودک کش برملا شده و شاهدیم که اندیشمندان، دانشجویان و ملتهای آزاده از رژیم منحوس صهیونیستی تنفر دارند و جنایات آنان در اقصی نقاط جهان توسط اقشار مختلف مردم محکوم می شود.

به گزارش ایرنا، در جریان دیدار آیت الله فلاحتی با اصحاب رسانه استان گیلان، برخی از خبرنگاران در خصوص مشکلات حوزه خود و همچنین مشکلات موجود در استان گیلان صحبت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha