۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85563942
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران با بیان واقعیت‌ مقابل امواج مسموم استکبار ایستاده اند

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت گفت: استکبار جهانی از همه توان برای تسخیر ذهن و ضمیر جوانان استفاده می‌کند اما خبرنگاران با درایت، هوشمندی و جلوه دادن واقعیت‌ها مانع این اتفاق می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیا عاشوری روز شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در مقابل امواج مسموم استکبار جهانی می‌ایستند و واقعیت‌ها را جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری حرفه ای بی‌نظیر است که هر کسی نمی‌تواند وارد این عرصه شود، اضافه کرد: اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت‌ها تلاش می‌کنند؛ اگر آنان نباشند واقعیت‌ها ثبت و ضبط نمی‌شود.

فرماندار شهرستان رشت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع اظهار کرد: خبرنگاران می‌کوشند تا اخبار این جنایات را به گوش مردم برسانند و چهره واقعی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند.

عاشوری بیان کرد: خبرنگاران به نوعی تکلیف دارند تا اخبار و اطلاعات خوب، اثرگذار و واقعی جامعه را در زمان مقرر و به موقع به مردم برسانند که جای قدردانی دارد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها و تاثیرگذاری آنان در جامعه اظهار کرد: رسانه مهمترین و یکی از مولفه‌های قدرت در نظام بین‌الملل است از اینرو اهمیت بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در امیدآفرینی در جامعه نقش مهمی دارند اضافه کرد: اصحاب رسانه باید با قلم فرسایی خود همواره برای نشاط در جامعه و امیدآفرینی تلاش کنند.

در پایان این مراسم جمعی از خبرنگاران تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha