۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85559147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنا گزارش می‌دهد

علت تیراندازی شبانه در جیرفت

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85559147
علت تیراندازی شبانه در جیرفت

جیرفت- ایرنا- شنیده شدن صدای تیراندازی به صورت ممتد در محدوده بلوار جماران شهر جیرفت طی شامگاه یکشنبه خبرساز بوده حال آنکه پیگیری‌های ایرنا نشان می‌دهد مساله به خصومت شخصی بین چند نفر بر می‌گردد و در این حادثه به کسی نیز آسیبی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا که دیشب در محل این تیراندازی حاضر شد، افرادی ناشناس به سمت خودرویی مقابل یک ساختمان شخصی تیراندازی کرده بودند؛ حال آنکه خودرو بدون سرنشین در آن محل پارک بوده و در منزل مسکونی نیز فردی حضور نداشته است.
شواهد نشان می‌دهد این افراد ناشناس تقریبا یک خشاب سلاح مانند کلاشنیکف را شلیک کردند و نشانه‌های اصابت گلوله به خودرو و منزل نیز مشخص است که پیگیری های ایرنا نشان داد این افراد با صاحب منزل مسکونی یا مرتبطان مالک آن اختلاف شخصی با یکدیگر داشته اند و سبب‌ساز این اقدام مخل نظم و امنیت بوده است.
در این اتفاق کسی آسیبی ندیده اما گلوله ها علاوه بر خودرو، به در منزل، دیوارها و کولر گازی آن واحد مسکونی برخورد کرده است.

آنطور که ساکنان این محدوده اعلام کردند، بعد از این رویداد، اهالی با پلیس تماس گرفتند و ماموران انتظامی نیز در محل حضور یافتند و بررسی‌ها را آغاز کردند.
تحقیقات تکمیلی در این زمینه از طریق بررسی دوربین های اطراف و سایر مولفه ها جریان دارد.
یک مسئول در نیروی انتظامی جیرفت نیز تاکید کرد که ماموران پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند و ضمن تحقیقات میدانی و مصاحبه با افراد حاضر در محل، بررسی ها را شروع کرده اند و شناسایی عاملان این رویداد در دست اقدام است.

علت تیراندازی شبانه در جیرفت

به گزارش ایرنا، جنوب و شرق کرمان از جمله مناطقی به شمار می رود که سرانه خشونت در آنها بالاست و ضرورت اقدامات پیشگیرانه، برخورد با سلاح های غیرمجاز در دست برخی شهروندان و فرهنگ سازی با هدف ارتقای آستانه تحمل و مدیریت رفتارهای خشونت آمیز شهروندان ضرورت دارد.

منابع قضایی طی چندماه اخیر برای تحویل سلاح غیرمجاز مهلت داده بودند و شماری از افراد نیز در این طرح مشارکت کردند و مقرر است با دارندگان سلاح که اسلحه خود را تحویل نداده اند، برخورد شدید صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha