یک‌هزار و ۳۵۸ تُن کالای اساسی ویژه اربعین در قم تدارک دیده‌ شد

قم - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: یک‌هزار و ۳۵۸ تُن کالای اساسی شامل برنج،‌ شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و آرد برای ایام اربعین در قم تدارک دیده شد.

محمد رضا حاجی رضا روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این رابطه بیان داشت: از مدت‌ها قبل برنامه ریزی لازم برای تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز هیات مذهبی و مجالس دینی در ایام اربعین صورت پذیرفت و در این خصوص ۵۰۰ تُن برنج، ۶۵ تُن شکر، ۶۳ تُن گوشت قرمز، ۲۳۰ تُن گوشت مرغ و ۵۰۰ تُن آرد برای استان تامین شد.

وی افزود: این میزان کالای اساسی تدارک دیده شده غیر از سهمیه ویژه ایام محرم و صفر است که در آن برای استان قم بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ تُن از انواع اقلام یاد شده تامین و برای پاسخ به نیاز هیات مذهبی عرضه شده‌بود.

وی ادامه داد: محدودیتی در تدارک و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هیات‌های مذهبی و مردم در این ایام نداریم و با نظارت دقیق بر وضعیت بازار استان عرضه کالاها متناسب با سطح تقاضا انجام خواهد شد.

حاجی رضا گفت: تامین امنیت غذایی اولویت نخست سازمان جهاد کشاورزی قم است و در همین راستا تلاش می‌کنیم مایحتاج مردم به خصوص در مناسبت‌های خاص و ویژه همچون ایام محرم و صفر و اربعین به خوبی تامین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha