۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85559215
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پاس همدان: تیمی جوان و بی حاشیه را شکل می دهم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: امسال تیمی جوان، با انگیزه و بدون حاشیه را برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شکل می دهم.

هادی گل محمدی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال تیمی منسجم را خواهم ساخت و هدفم صعود به لیگ یک با همین نفرات جوان است که البته به حمایت همه جانبه مسوولان نیاز دارد.

وی بیان کرد: پس از اینکه مسوولیت پاس را پذیرفتم؛ هفته قبل ۱۶۰ نفر در برنامه تست گیری ما شرکت کردند و در نهایت ۱۲ بازیکن را از این تعداد غربالگری کردیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از روز گذشته دور جدید تمرینات رسمی تیم را با نفرات منتخب در تست گیری و نیز بازیکنان نخبه رده های سنی امید و زیر ۲۳ سال آغاز کرده ایم.

سرمربی پاس همدان: تیمی جوان و بی حاشیه را شکل می دهم

سرمربی پاس همدان یادآور شد: تا پایان هفته جاری ۷۰ درصد شاکله تیم را خواهم ساخت و دیدگاهم تشکیل تیمی جوان، بومی و بدون حاشیه است.

وی با قدردانی از اعتماد مسوولان اجرایی استان همدان در انتخاب او به عنوان سرمربی پاس گفت: توقع ما حمایت همه جانبه از تیم پاس است و با شرایط مطلوب می توانیم مسیر صعود را هموار سازیم.

گل محمدی در خصوص انتخاب کادر فنی تیمش گفت: برای انتخاب نفرات بررسی همه جانبه دارم و به خوبی همه شرایط را می سنجم و امیدوارم با همین نفرات بتوانیم نتایج درخشانی را در فصل جدید لیگ دسته ۲ فوتبال کشور کسب کنیم.

تیم پاس از سال ۹۴ تاکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و هواداران خواستار صعود این تیم به لیگ یک هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha