به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز دوشنبه در دیدار با دانشآموزان در حال آموزش در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید هر روز نوآوری را در دستور کار قرار دهیم و اگر نوآوری نداشته باشیم دچار آسیب میشویم، تاکید کرد: باید با سرعت گرفتن در شتاب علمی و آموزشی فاصله را با کشورهای توسعه یافته کم کنیم.
وی با بیان اینکه مهندسی معکوس به تنهایی هنر نیست، افزود: هنر این است که از آن فناوری در جهت بهره برداری در صنایع و معادن تغییر ایجاد کنیم و از توان فکری و مشارکت دانش آموزان به نحو مطلوب و شایستهای بهرهگیری شود چرا که فرزندان ایران اسلامی دارای فکر، نوآوری و خلاقیت هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ساخت کارخانهها در استان باید توسط جوانان بومی انجام پذیرید، ادامه داد: در حوزه مهارتی فارغ التحصیلان زیادی داریم اما در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی و صنعتی افراد توانمندی را پرورش و تحویل جامعه ندادهایم که باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.
وی گفت: دانش آموزان باید تلاش کنند و کار تحقیقاتی و پژوهشی انجام دهند و اگر در کار اراده انسان قوی باشد میتواند سختترین کارها را پشت سر و کوهها را جابجا کند.
کرمی با اشاره به اینکه موفقیت با اتکا و توسل به خداوند متعال رخ میدهد، ادامه داد: اراده قوی باعث میشود فرد دنبال کارهای نشدنی برود و به فضل الهی و توکل بر خدا در تمام کارها موفق میشود.
استاندار سیستان و بلوچستان:
محتوای آموزشی باید براساس نیاز جامعه تدوین شود
۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبر:
85559219
زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به توانایی و ضریب هوشی بالای دانشآموزان باید محتوای درسی و آموزشی رشد و تغییر کند و براساس نیاز جامعه تدوین شود.
اخبار مرتبط
-
استاندار: کسب مدالهای ارزشمند توسط قهرمانان نشان از پویایی ورزش سیستان و بلوچستان است
زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در آئین تجلیل از قهرمان ورزشی استان، کسب مدالهای…
-
استاندار سیستان و بلوچستان:
مهارت آموزی باید متناسب با سرعت رشد فناوری باشد
زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه فناوری به سرعت در حال رشد…
-
معاون استاندار: نهضت مهارت آموزی در سیستان و بلوچستان باید ایجاد و با جدیت پیگیری شود
زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر آموزش تئوری و…
نظر شما