تنش در شورای شهر اراک/ سومین جلسه انتخاب هیات رئیسه بی‌نتیجه ماند

اراک - ایرنا - سومین جلسه تعیین رئیس، هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اراک عصر امروز دوشنبه برگزار شد اما به دلیل تنش و درگیری بین اعضا بی‌نتیجه ماند.

به گزارش ایرنا، روزهای شنبه و یکشنبه سیزدهم و چهاردهم مردادماه جاری نیز نشست انتخاب رئیس و روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزار شد که در نخستین جلسه علی چگینی به عنوان نامزد ریاست شورای اسلامی شهر اراک برای چهارمین سال از دوره ششم معرفی شد که بلافاصله علی محصولی، سید وحید میرنظامی، سیدرضا قریشی، محمد عسگری و حسن قربانی، این جلسه را ترک کردند.

در دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز همان پنج نفر در جلسه حضور پیدا نکردند که به این ترتیب این جلسه نیز بی‌نتیجه ماند.

در سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اراک که عصر امروز از ساعت ۱۶ برگزار شد نیز بر سر نامزدی علی چگنی به عنوان رئیس شورا کار به درگیری لفظی جداگانه چند عضو شورا کشیده شد.

در ابتدای جلسه تمامی ۱۱ عضو شورای شهر اراک در صحن حضور یافتند و رئیس شورا درخواست جلسه غیر علنی کرد که تنها سه نفر از اعضا موافقت کردند.

داوود قربانی پس از مخالفت اکثر اعضا درخصوص جلسه غیر علنی درخواست ۱۰ دقیقه تنفس داد تا اعضا در محل صحن با یکدیگر در موضوع انتخاب هیات رئیسه مشورت کنند.

پس از خروج خبرنگاران از محل صحن برای تنفس، صدای نزاع اعضای شورا از محل صحن به گوش می‌رسید.

پس از نزدیک ۲ ساعت انتظار صحن علنی شورای شهر مجدد آغاز و رئیس شورای شهر اراک ضمن عذرخواهی از خبرنگاران بابت معطلی ۲ ساعته گفت: در مباحث تخصصی بین اعضای شورا اختلاف ایجاد شده است و روز شنبه ۲۰ مردادماه جاری در خصوص انتخاب هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha